Υποστήριξη
Ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν αυτοί που απευθύνονται σε μια εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι ότι αφού παραλάβουν αυτό που έχουν συμφωνήσει, δυσκολεύονται μετά να λάβουν υποστήριξη.
Όταν φτιάχνεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι σχεδόν σίγουρο ότι μετά θα θες να το εξελίξεις προσθέτοντας νέες λειτουργίες, αλλά και να το προσαρμόσεις με βάση νέες ιδέες που θα προκύψουν και από τα μηνύματα που παίρνεις από την αγορά.
Τα πιο πετυχημένα online project είναι αυτά που καταφέρνουν να είναι ευέλικτα και να προσαρμόζονται γρήγορα. Δυστυχώς, δεν μπορούν όλες οι εταιρείες να ανταποκριθούν σε αυτό το αίτημα της αγοράς.
Δεν είναι καθόλου σπάνιο να περιμένει κάποιος βδομάδες ή ακόμα και μήνες για να λάβει τις τροποποιήσεις ή τις προσθήκες που έχει ζητήσει!
Στο BlueSite φτιάξαμε πλατφόρμα παροχής υποστήριξης όπου οι πελάτες μας καταχωρούν online τα αιτήματά τους, λαμβάνουν εκτίμηση κόστους και μπορούν να παρακολουθούν την εξέλιξη των εργασιών σε πραγματικό χρόνο καθώς ο developer ή ο designer δουλεύει πάνω στο eshop τους!
Τα οφέλη είναι πολλαπλά:
- Δεν ξεχνιέται τίποτα
- Οι πελάτες μας μπορούν να θέσουν προτεραιότητες στα αιτήματά τους και να καθοδηγήσουν την ομάδα υποστήριξης εύκολα και γρήγορα
- Οι πελάτες μας μιλούν απευθείας με τον project manager και τον προγραμματιστή ή τον designer και οι περισσότεροι με τον καιρό αποκτούν μια προσωπική σχέση που τους βοηθάει να λαμβάνουν στοχευμένες και σωστές συμβουλές